حالا باید کمکم کنم؟

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

یک دختر به شدت زیبا جلوی من ایستاده بود لبخند می زد گفت:سلام جسیکا من الکسا هستم.و دستش را جلو برد و به من دست داد گفتم:همان دختر که تام کشته بودش؟لبخند از روی لبانش رفت گفت:آره همان من به کمکت احتیاج دارم که انتقامم را بگیرم. گفتم:صبر کن صبر کن چی انتقامتو؟گفت:آره ببین تام منو کشت اونم فقط به خاطر منافع خودش پس دلیلی نمی بینم که من او و ادوارد را نکشم.گفتم:خب خودت این کار بکن و بگذار من با خیال راحت زندگیم را بکنم.گفت: دستت را روی دلم بگذار.می خواستم دستم را روی دلش بگذارم که دستم از میان آن رد شد انگار دستم را داخل رود خانه کرده باشم به تندی دستم را عقب بردم وگفتم:تو دیگر چه مو جودی هستی؟خندید خنده ای تلخ که قلبم را به درد می آورد گفت:یادته تام منو کشت وقتی یکی میمیره به چی تبدیل میشه؟من به صدای زمزمه واری گفتم:یک روح.سرش را به معنای بله تکان داد گفت:خواهش می کنم جسیکا کمکم کن بگذار انتقاممو بگیرم مطمئنم تو هم خوش حال میشی که تام را بکشی.گفتم:چرا همچین فکری می کنی؟گفت:عزیزم اونم زندگی انسان مانندت را از تو گرفت مثل من.گفتم :باشه حالا می شه بگی باید چی کار کنم؟ گفت:من هر وقت به نظرم اومد که باید تو را از چیزی مطلع سازم خبرت می کنم.بعد دوباره من تو اتاقم بودم و در داخل اتاق تام ایستاده بود گفت:خوابیده بودی؟



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت17:52---5 آذر 1391




*.¸.*´











¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)











(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•











_____****__________****











___***____***____***__ ***











__***________****_______***











_***__________**_________***











_***____من آپم____________***











_***______مشتاق نیم نگاهی_***











__***_______هرچند گذرا____***











___***_________________***











____***______________ ***











______***___________***











________***_______***











__________***___***











____________*****











_____________***











______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*



salam golam man apam bodo bia nazar yadet nareha ba tabadol link movafegh boodi khabaram kon oooh rasti ta yadam narafte webet khoob boodپاسخ:ممنون عزیزم لینکت کردم اگه خواستی لینکم کت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: داستان زندگیه یک خون آشام,
نوشته شده درشنبه 27 آبان 1391ساعت 22:2توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna